Tuesday, January 29, 2008

second day..


hmm..arini aku rase geram betul..pg td mase nak pegi keje,cam bese la..aku bukak selimut moto aku tu(moto pon aku siap selimut)..aku bukak la fok lock..pastu aku perasan satu mende..kepak moto aku patah..siol la...sape la yg langgar..langgar lari lak tu..nasib la sikit je..tp kene tuka sume la.kalo aku dapat,mmg nak kene mamat yg langgar moto aku tu..nasib aku tatau nape..tp sayang lak..rete aku tu..mcm biwi no.1 aku tu..dalam hati rase je aku nak menyumpah mamat tu..mintak2 Allah balas kat die..biar die rase camne aku rase...

masuk keje td kul 9.am...saje je aku datang lambat..tak bersemangat lak aku..masuk je keje,akak tu da kasik 1 task kat aku..suh wat pasal social network..mak aih..susah tu..dah la java.penin aku..isk isk sik..rase cam nak nangis lak..sbb tu lukis pakai koding..aku mane la reti..sedeynye..........rase cam nak quit je..tp pk pk balik,anggap nie satu cabaran.tp leh ke..??sebab due date die esk..waaaaaaaaa.....Ya Allah,kuatkan iman hambaMu nie....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...