Friday, May 23, 2008

cara-cara nak update avira secara manual



hmm..kali nie aku nak ajor care-care nak update antivirus avira secara manual..kepada sape-sape yang da teror tu, kalo nak bace,aku alu-alukan..this tutorial untuk org yang tak bape tau pasai komputer nie.. tutorial yang aku ajar nie takde ler susah ngat.simple je..lagipon cara nak update bukan nye susah pon..okes, kat sini aku sertakan fail dalam bentuk pdf. so korang leh la donload tutorial tu ek..pastu ikot step-step yang aku ajar tue..
okes..selamat mencube..

download manual -> download here
laman web avira- > http://www.avira.com/en/pages/index.php
link donload updater antivirus: -> download updater

tags- cara-cara update antivirus, manual update antivirus, avira, update avira, updater avira, antivirus

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...