Tuesday, November 13, 2007

Exam Data Mining...


mmm...selesai gak killer paper aku ptg td...
paper SCK 3843..paper Data Mining...huhuhu...

soklan die...pergghh..mengancam btl..menangis td mase jawab.hohoho..
da la mase singkat..2 1/2 jam je..
mane cukup...soklan de 4 je..tp..data-data untuk diuji.
pergghhh..
panjangnye...berjela-jela panjang die..aku pon naik muak nak jawab soklan2 tu.da la sakit tengkuk aku jawab soklan tuh..huhuhu..hurm...
Prof..apekah salah kami sekalian..sehinggakan dikau sanggup mengeluarkan soklan yang sungguh mencabar minda kami...kasihankan pada kami Prof..huhuhu..

tp mase jawab td,mmg aku blur gak.tak sangke lak soklan camtu yg kuar.time blaja, senang je..tp time exam.pecah pale pk..memang blur gak.sampai tatau pe yang aku jawab.banyak mengarot-ngarot je...kire-kire pon rase cam tak yakin je.pe la yang aku mengarot td..tp aku agak prof bkn nak tgk sgt jawapan btl or tak...tp nak tgk camne student die solve probs..tu pe yg aku rase je la..tp hope mase prof semak kertas aku,
Allah mempermudahkan prof tande kertas aku. and prof tak nampak sgt kesalahan aku..Amin..

hurm..aku tak bape harap sgt aku dpt A+ dalam subjek nie..sbb susah sgt la..tp kalo tak dapat A+,dapat A pon jd la.hohoho...mudah-Mudahan...
So pasnie aku takyah la peninkan kepala pk pasal Data mining..hhohoh.pas nie aku bebas dari data mining...Hurey...!!!






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...