Tuesday, November 20, 2007

SCK2413 + SCK3493


erm...SCK2413 + SCK3493 telah berjaya membuatkan aku kepanatan dan tak cukup tido..pergh.mane taknye, due-due subjek 3 kredit..pena gak aku mentelaah...

SCK2413 = Pentadbiran pangkalan data..haha..subjek yg aku minat..tp ujian die pon leh tahan la..tah pepe la aku jawab semalam..paper tu on 19/11(isnin).soklan tak banyak pon.tak silap 4 soklan kot.tak pon 5..aiks konpius da aku...nyanyuk da kot..huhu..mase jawab tu blur gak aku... tatau nak jawab pe..pe yg aku tumpukan tak masuk.cam 2pc,aku tak bace sgt,aku bace 3pc.hoho..mase jawab tu,aku hentam je mane yg igt je..haha..tp yg beshnye aku lukis rajah..byk lak tu..4 rajah.haha..da tatau nak awt pe..urm time exam tu aku kuar awl..hoho..tatau nak jawab pe, so kuar la..haha...

utk exam SCK3493 Pembangunan Aplikasi E-Bisnes la, td 20/11 (selasa), urm soklan die takle la susah sgt.sbb lect wat soklan direct je..tak putar belit sgt...so leh jawab la..betul salah tu tatau la..td best gak aku goreng, macam-macam la yg aku ngarut..da la dgn ngantok..nasib tak tertidur dalam DSI tu..kalo tak sure berkumandang irama yang mengasyikan..hohoho...

urm..pepun aku hope aku dapat at least A- la for subjek tu.. tak la tinggi sgt yg aku harapkan..tp utk database tu, aku takaut dpt B je..sbb yg tande kertas aku nanti, bkn lect aku (En. Taib), tp lect seksyen lain..Puan Lizawati kot..aku dengar die cerewet skit.urm..tp hope not like that la..kalo tak musnah la peluang aku nak dapat A utk Database...and Hope Allah permudahkan En. Mahadi(lect e-bisness) ngn Pn Lizawati tande kertas aku...and hope aku dapat A..iA..
Amin..

 

1 comment:

PakTeh said...

salam kenal Arfian. semoga berjaya dalam peperiksaan. A+.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...